العودة   منتديات فيلمى > >

أرجو من الجميع القراءه للأهميه

بسم الله الرحمن الرحيم سلام عليكم ورحمة الله وبركاته أنا من لو سمحتم أن الكل يقرأ الموضوع ده و ياريت يعمل اللى شايف أنه

Lightbulb أرجو من الجميع القراءه للأهميه
بواسطة kharbs

بسم الله الرحمن الرحيم

سلام عليكم ورحمة الله وبركاته

أنا أرجو من الجميع لو سمحتم أن الكل يقرأ الموضوع ده و ياريت
يعمل اللى شايف أنه ممكن يقدر يعمله فى اللى أنا هقول عليه أنا كنت
بس بتمنى أن حضراتكم سواء مشرفين أو أعضاء أنكم تتفاعلوا جميعا
فى الاقسام العامه مثل : خمسه فرفشه ، القسم الأدبى ، قسم الصور
وديه هتبقى اضافه جميله جدا للموقع وه تزود كتير من عدد الزوار
والاعضاء يعنى اللى عنده نكت جميله كوميكسات أساحبى ميبخلش علينا بمشاركته الجميله و اللى عنده قصائد شعر أو أى حاجه من النوع ده ياريت يحطه فى القسم الادبى و هكذا عايزين ننمى الاقسام العامه ، و يا ريت من مشرفنا و أعضائنا الكرام أن اللى يشوف موضوع ياريت يكتب رد لأن الرد مش بيأخد ثوانى بس بيشجع اللى عمل أنه يعمل تانى وهكذا فالكل يشترك و تبقى تمام و ننشط بقى و نشتغل احلا شغل مع بعض لأن الرد بيحمس الكاتب على كتابة المزيد ، و أنا أسف لو طولت عليكم فى الكلام بس ياريت الكل يشارك معانا و ننشط المنتديات ديه و والله هنلاقى المتعه و الفرحه فى الاقسام العامه جدا و انا اولكم هبذل كل جهدى فى المواضيه و كده ويا ريت بس تجربه الموضوع ده و و الله هتدعولى و شكرأ.

Lightbulb أرجو من الجميع القراءه للأهميه
بواسطة kharbs

بسم الله الرحمن الرحيم

سلام عليكم ورحمة الله وبركاته

أنا أرجو من الجميع لو سمحتم أن الكل يقرأ الموضوع ده و ياريت
يعمل اللى شايف أنه ممكن يقدر يعمله فى اللى أنا هقول عليه أنا كنت
بس بتمنى أن حضراتكم سواء مشرفين أو أعضاء أنكم تتفاعلوا جميعا
فى الاقسام العامه مثل : خمسه فرفشه ، القسم الأدبى ، قسم الصور
وديه هتبقى اضافه جميله جدا للموقع وه تزود كتير من عدد الزوار
والاعضاء يعنى اللى عنده نكت جميله كوميكسات أساحبى ميبخلش علينا بمشاركته الجميله و اللى عنده قصائد شعر أو أى حاجه من النوع ده ياريت يحطه فى القسم الادبى و هكذا عايزين ننمى الاقسام العامه ، و يا ريت من مشرفنا و أعضائنا الكرام أن اللى يشوف موضوع ياريت يكتب رد لأن الرد مش بيأخد ثوانى بس بيشجع اللى عمل أنه يعمل تانى وهكذا فالكل يشترك و تبقى تمام و ننشط بقى و نشتغل احلا شغل مع بعض لأن الرد بيحمس الكاتب على كتابة المزيد ، و أنا أسف لو طولت عليكم فى الكلام بس ياريت الكل يشارك معانا و ننشط المنتديات ديه و والله هنلاقى المتعه و الفرحه فى الاقسام العامه جدا و انا اولكم هبذل كل جهدى فى المواضيه و كده ويا ريت بس تجربه الموضوع ده و و الله هتدعولى و شكرأ.

افتراضي أرجو من الجميع القراءه للأهميه
بواسطة kakashi

والله دي فكره كويس جدااااا

افتراضي رد: أرجو من الجميع القراءه للأهميه
بواسطة kakashi

والله دي فكره كويس جدااااا